I can lie and hide and fool your heart, if I was a man.

Igår slutade vi strax innan 12. Jag skyndade i mig maten och tog kvart över 12 tåget till hallsta. Gick till frissan på en gång och fick det gjort. Jag har numera lugg och mitt hår känns jävligt kort, vilket är surt men det var slitet och det behövdes.
Efter jag varit hos frisören mötte jag upp Hanna och gick och åt. Sedan åkte vi hem till mig och fixade till hennes blogg: http://hannaahlstrom.blogg.se/ . Den blev riktigt snygg tycker jag.
Hanna sov hos mig och i morse vaknade vi av väckarklockan vid 7 ungefär. Hanna åkte till skolan och jag åkte till läkaren. Tog prover, dom tog hur mycket blod som helst. 4 eller 5 såna där burkar, skitmycket ju :o Blev en aning snurrig i huvet och nu gör det ont, faktiskt.
Ikväll blir det mys med Sandra och Linn.

Tänkte titta på någon film nu och sen börja städa. Mitt rum är stökigt och riktigt skitigt -.-

Btw, chill out bros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0