so close you can almost taste it.

Ligger i soffan och myser med min nya morgonrock, urskönt. Lyssnar även på musik, ragga och house is the shit.
Mamma har åkt på kryssning och pappa är och jagar, det vill säga att jag är själv hemma iallafall hela dagen, vilken kan vara riktigt skönt att få egen tid såhär ibland. Ska nog ta en promenad med Zigge snart.
Gick upp vid 11 i morse, sov hur bra som helst inatt och det kan ha varit lite därför att jag fick en ny säng igår, mmhm.

Är en aning off i från bloggen, eller datorn överhuvudtaget. Har mest tänkt på mig själv, som man måste göra ibland.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: slim

öh :O varför ny säng? :((((

hoppas allting är bra med dig föresten

2008-10-18 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0