please.

Slutkrigat för dagen. Helvete vad jag är trött. Måste hoppa in i duschen, har ännu inte gjort det, lite äckligt kanske. Men det är sessy. Fifan, va jobbigt det var idag. Kötta som fan så det spruta svett åt alla håll, OKEJ, en aning överdrivet och en aning äckligt.
Kan inte bestämma mig om jag ska följa med mamma till stan eller inte. Hon ska kolla efter en soffa. Eftersom ingen orkar vänta på den andra. Ska även lämna lite prover på färger som vi lånade på nån soffaffär. Om jag ska med lär jag skynda mig eftersom jag ska duscha och greja. Så jag vet inte. Pappa tycker jag ska följa med så att det blir rätt, han litar inte riktigt på mamma, haha.
Hungrig är jag också, så jag ska kolla om det finns kvar nå fisk.

Nej, nu ska jag med till stan och mamma sa åt mig att öka, så vi hörs!
Ikväll blir det "my own spa", ansiktsmask och allt sånt. Gött :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fisk fisk fisk :D du ÄR en fisk :D

2008-10-11 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0