now if your dude ain't acting right you tell that dude he got to go.

Förmiddagen bestod av studieteknik, med lego. Haha, ja det är sant. Vi blev indelade i grupper och körde tävlingar med lego. Vilket jag tycker inte har något alls med studieteknik att göra. Aja, det var kul tidsfördriv i alla fall.
Jag åkte hem efter lunchen, lasagne stod på matschemat, satt fint i kistan.
På tåget hem satt jag först helt lugnt och skönt vid ett bord med fyra stolar ni vet. Helt tom var vagnen och det var inte många som var på tåget överhuvudtaget. 15 minuter innan tåget går hör jag på långt håll en hel klass komma, det hördes på lång väg. Självklart skulle dom sätta sig i vagnen jag sitter i. Jag höll på att få tuppspel, dom var så dryga att jag höll på att gå ur skinnet. Efter tag ser jag min gamla lärare också. Samtidigt kommer jag på att det är kulturveckan och att de har vart på kulturvandring. Shit. Dom skrek och alla satt med mobilerna uppe varav 7 stycken spelade musik.
Jag som hade det så lugnt och skönt innan dom kom. Kan tänka mig att dom gick i 7an eller 8an.

Jag fick en pratstund med min gamla lärare, Gabrielle var det föresten. Min svenska och hemkunskaplärare på högstadiet. Jag frågade om vi var lika dryga när vi gick där och hon svarade ja. Shit, nu skäms jag. Men så illa var vi nog inte, hihi.

Nu ska jag sticka på rekryteringsmässan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0