lyckan finns där.

Har nyss skrivit klart min idrottsuppgift som jag fick i stället för att vara med på idrotten. Fick även en timmes sovmorgon så det kändes gött även om det inte märktes så mycket. Jag gick upp alldeles för sent som vanligt och hann inte fixa håret, fick bli någon blandning av: nyvaken-nybadad-look. Lät intressant va? Som en förklaring av den är att det är risigt och oborstat. Sov med fuktigt hår och då blir det såhär, har en sovvirvel i bakhuvudet också, som gräddet på moset liksom.

Bag in da box och thailändska pojkar! Var e boxen?
Haha, har min mediaspelare på shuffle och då kom den, vill inte byta för liksom, vad är då meningen med shuffle?

Idag är det kyckling som står på menyn och jag är redan hungrig, fast jag för inte så länge sedan tröck i mig en macka från pressbyrån och en mandarin. Mums, har ett päron och en mandarin till i väskan och jag kan knappt bärga mig.

Jag är på bättre humör idag än gårdagen. Thank god!
Igår var det inte min dag för något.

Det känns som jag nästan hade gått och väntat, jag blev inte förvånad. Så det måste ju vara det enda rimliga?
Jag skulle vara mer försiktig om jag vore du.. men nu är det ju inte så.



min farfar hihi

Kommentarer
Postat av: sandra

söt kille hi hi

2008-10-01 @ 13:00:59
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Vilken fin header du har :)

2008-10-01 @ 14:20:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: slim

ja precis, jättetjusig header du har z :)

2008-10-01 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0