Hola!

Håller på med designen på bloggen, lite krångel dock.

Så ni vet liksom.

Förövrigt har jag och mamma vart i stan idag och kollat efter en soffa. Vi fastnade för en men den kommer inte in förrns 1a November och det är ju lite tråkigt och ha ett vardagsrum utan soffa.
I alla fall när jag kom hem så satt jag mig direkt vid datorn och skulle lägga in min header och allt, tror ni det funka? Nej, i helvete heller. Fan va irriterande. Så jag får fråga nån nörd i morgon om det är någon som kan hjälpa mig. Jag lyckas ju inte få till det själv och nu har jag tappat tålamodet (rätt kort sådant), det är säkert bara något litet men i alla fall.

Nu är klockan 10 helt plötsligt. Så blev det med den duschen, får ta det i morgon bitti helt enkelt. Stress stress, högt blodtryck högt blodtryck.... Jag måste varva ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0