Hola amigos!

Vaknade för 10 minuter sedan, är jävligt trött rent ut sagt. Jag skulle egentligen behöva sova ut, men jag vill till stan och så får det bli. Blev ju lite rikare idag, så nu ska det spenderas, om jag hittar något överhuvudtaget vill säga, haha.
Halv 10 tar i alla fall jag, Hanna o Josse tåget till stan. Låter bra det.
Ikväll någon gång åker jag, Sandra o Linn till St.Sundby för att spendera helgen där, fest i morgon och chill idag förmodligen. Men man vet liksom aldrig med oss.
Jag borde egentligen fixa mig nu, men jag är så seg på morgonen så jag kommer väl stressa sönder de sista minuterna innan jag åker. Måste ringa farfar också och se om han kan skjutsa mig då har jag lite längre tid på mig också.

Igår var jag och badade i e-tuna. Fyra småknattar, Hanna, Tove, Camilla, Carina och jag, haha. Vi blev trötta på dom där ungarna i slutet där, ingen orka med dom och lämna dom vidare till varandra hela tiden, haha.
Tove säger till Joel (3 år) bara för att han inte vågar hoppa ner i poolen utan att någon håller i honom: - Men jävla tönt! Då får du fan hoppa ner helt själv!
Hahahaha! Ni kanske inte förstod men skitsamma.

Blev bowling på kvällen igår :)

Puss i påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0