headache.

Känner att jag är jävligt svag psykiskt just nu. Har varit inne i en sån här period länge nu och jag orkar inte mer. Jag kan bryta ihop när som helst eller bara övergå till en äckligt tjurig Zara och nu har jag fan tröttnat på det här. Jag uppskattar eran hjälp, S & L, ni är guldvärda. Jag ska ta mig ur det här nu, jag lovar.

Att få reda på att man är på gränsen till för högt blodtryck var ju inte heller så kul. Varva ner, ta lugna promenader och ha stunder för dig själv, var goda råd jag fick.

Ska snart gå och lägga mig och läsa, har läst 300 sidor och har 300 sidor kvar, puuh. Men det börjar arta sig, boken är skitbra. Att älska som en porrstjärna heter den. Är det ett bra slut så rekomenderar jag den för än så länge är den bra.

I morgon kommer jag förmodligen vakna tidigt och då tänkte jag käka lite frukost och sen ta med Zigge ut på en promenad. Efter det ska övningsköra med pappa, det ser jag fram emot. Var ett tag sen och jag vill komma igång med allt det där nu.

Love you guys.

Kommentarer
Postat av: slim

<3

2008-10-12 @ 15:20:34
Postat av: sandra

<3

2008-10-12 @ 16:57:30
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: zäta

ni är bäst

2008-10-12 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0