what you think about that?

Kom hem från st.sundby för ja inte så längesen. När jag kom hem var mamma överlycklig att jag kommit hem, undra om hon hade saknat mig extra mycket den här helgen än vanligtvis? För när jag gick in i mitt rum står en stor jäkla resväska och ett stativ. Som en välkommen-hem present sa mamma. Båda grejerna har jag tjatat om länge nu. För min gamla resväska gör ont som fan när man drar den efter sig. Handtaget är liksom kasst. Men den här är urskönt, haha.

Är slitet som ett djur, både jag och Lina somna i bilen hem. Tror faktiskt inte Sandra gjorde det, hon sa att hon skulle spara på sömnen till natten så hon orkar upp i morgon, bra sagt från en blondie, haha. I morgon börjar bussen gå och det känns ju bra att för en gångs skull komma i tid till skolan. Farmor tycker också det, hon är helt inne i den här bussgrejen och ringer till vl och frågar massa. Aja.

På eftermiddagen idag träffades st.sundby-pojkarna och så jag, Sandra o Lina och käka pizza. Alla var riktigt slitna och låg nästan och sov på borden, men det är väl trevligt :) Nej men det var totalbra igår kväll. Tog 222 bilder :) Haha, riktigt snygga också! Kan slänga in några senare om inte det så gör jag det i morgon.

Nej nu ska jag och mamma åka och handla, hur jag nu ska orka det. Min kropp skriker efter min sköna säng. Men får vänta nån timme till på det. Tidig kväll blir det!

Take care people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0