then it's good, it's so good 'till it goes bad.

Mitt mentorssamtal idag tog längre tid än vad det skulle ta, konstigt? Haha, jag kanske ska hålla igen truten på klagomål så kanske det tar kortare tid. Nej, men det var ett och annat jag var tvungen att klaga på, som Erik (min mentor) ska försöka få igenom, bra bra.
Efter samtalet åkte mamma och jag hem, mamma är sjuk så båda var hemma idag. Eller ja, jag har ju varit på introduktion, som gick bra. Ska träna redan i morgon om det går som planerat. Det var en maskin som jag fasen inte fick till alltså, hon sa hela tiden: nej nej nej! inte så, så här ska du göra och så gjorde jag som hon sa men det var ändå fel -.- Får fråga Hanna hur man gör, hon kanske kan den, annars får jag skita i den, jädrans skitmaskin.
Först satt hon mig på en cykel i 5 minuter, fattar inte varför jag inte fick springa på bandet i stället? Det är ju mycket skönare för att cykla var fan jobbigt, höll ju på och dö på dom 5 minuterna, sänkte till och med motståndet till 1 och hon hade sättit på typ 8 åt mig :o
Aja, det där ska nog gå bra.
Städade mitt rum när jag kom hem, bytte lakan och grejer, stolt, haha.


Pusss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0