No he can't read my poker face.

Har ni hört Lady Gagas nya låt? Poker face heter den, Hanna o Tove tipsade om den för ett tag sedan och när jag hörde den då tyckte jag mest att den påminde om Just dance och bara var helt vanlig. Men alltså, har ni hört den?! Den är nya tagga-till-fest-låten enligt mig i alla fall. Man gungar med, skitskön, haha!

Sitter och skriver en avfärd. Den ska vara på 500-600 ord och jag vet ännu inte vad jag ska skriva om, den ska vara klar nästa vecka så jag har väl egentligen god tid på mig. Men jag blir stressad och det är inte bra.

Idag lunchade jag och Sandra på Gränden, väldigt mysigt måste jag säga. Godare mat också, kallops lockade inte så värst. Snart blir det väl våran matschema en vecka, då kommer det bli bra mat. Tror jag i alla fall, haha.

Nej nu ska jag skriva lite tror jag, vill inte ha massor att göra på resursdagarna då jag föredrar att hellre vara ledig då, hihi.

Har ni sett Hanna, Lisa och Malin i tidningen idag? Det är ett kort ifrån deras teater, det är någon mer tjej med som jag inte minns namnet på. Söta är dom i alla fall, haha.
Ikväll åker jag hem till Hanna och myser :)

Puss


Kommentarer
Postat av: häänie

ah men jag vet! :O

2008-11-11 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0