fuck you.

Igår fick jag sluta lite tidigare, men egentligen fick jag inte det för jag skulle tydligen ha ett samtal med min lärare innan jag fick gå, hade jag det? Nej, hade inte en tanke på det, så idag ramlade in en hel novell från läraren som berättade att jag ABSOLUT inte fick gå innan det samtalet och nu gjorde jag det och det var ju sååå tråkigt, hehehe.
Jag hade tänkt att jag skulle slutföra några uppgifter hemma igår, det gjorde jag inte heller eftersom jag somnade under mitt sköna duntäcke och sov alldeles för många timmar.
Anledningen till att jag la mig under täcket var att jag frös så mycket eftersom jag fick stå och vänta på tågstation i hallsta i 30 minuter innan pappa ringer och frågar vart jag var, eeehh. Han skulle komma och hämta mig vid tågstation men han stod vid bussterminalen och väntade. Män alltså...

På torsdag ska jag på introduktion på gymmet, kan ju bli intressant. I alla fall på tiden.
Gu va trött jag är. och det är inge vidare god mat idag, usch o fy.
Förövrigt känns allt dåligt, kommer ingenstans. dö.

Kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0