I guess I wish you well.

Idag vaknade jag av att någon hade öppnat mitt fönster och hörde massa ljud utanför, bland annat min pappa som snickrar osv. Tack så mycket. Gick upp och åt frukost, tog det lugnt tills mamma fråga om vi skulle till ikea.
Min kusin fyller år idag (madde&malin också), men hans kalas blev inställt, bad :(
Vi åkte i alla fall till ikea, mamma köpte lite möbler o så. Sen träffa vi min mormor, morfar o min kusin Jesper, födelsedagsbarnet själv. Han skulle byta någon tröja men det var stängt så jag tog den och byter den inne i stan åt honom någon gång i veckan. Alltså det var bra längesen jag träffade honom, han är fan längre än mig, senast jag träffade honom var jag ett huvud längre, damn boy! Han börjar bli en riktig tuffing ska ni veta, han är singel också, 14 bast ;)
Efter det åkte vi och handlade på Ica maxi, jag köpte en jäkla massa produkter.
Har övertalat mamma och köpa Nintendo Wii, sen när hon kommer köpa det, de vet man aldrig.

Idag använde jag mina underbara chinos, hihi.
Bild från valborg, lite på lyset får jag väl erkänna, haha.

chinosdruuuunk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0