mmm.

Jag går numera runt med en tatuering placerad på magen. Det ömmar och det känns skitkonstigt. Känns som jag har klistrad dit den själv och att den snart ska försvinna, konstigt va? I alla fall så gjorde det ont as hell, men nån mer ska jag nog göra, men det får vänta så länge. Alla säger att man vänjer sig vid smärtan, yeah right :o Gjorde som ondast i slutet när han skuggade och fyllde i. När han skrev Z gjorde det också riktigt ont, när han var vid höftbenet gjorde det också ont. Jag gjorde väl tatueringen på ett ställe där man har tunn hud.

I fredags var vi i stan på beachparty, roligt ju! Särkilt när man stod på dansgolvet och man kom i otakt, för golvet hoppade och ja ni förstår nog. Lite för mycket alkohol för vissa, hehe. Sen var det godnatt.
Igår åkte jag hem till Linn och kollade på massa Heja Björn avsnitt, haha.
Nu sitter jag här nyduschad och ska snart fixa mig och sedan åka till Sura. Jag måste åka mc, bara för mamma har bilen och redan är i Sura, pinsamt värre...

Aja, ska fixa mig nu. En till jobbig grej: Eftersom tatueringen sitter precis där byxor och sånt skaver så måste jag hela tiden tänka på vad jag ska ha på mig för kläder så att det inte skaver, kan alltså inte ha jeans till exempel. Inte än.
See ya lataH


En bild från våran lilla "fotodag".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0