chic.

Göteborg hela helgen. Helt underbart!
I fredags drog vi dit. I väldigt låg hastighet så ramla vi fram. Väl där blir det grillning och sedan till Liseberg, jag skulle kunna bo på ett tivoli, seriöst! Finns inget roligare än karuseller, inget jag kan komma på nu i alla fall. När vi kom hem där ifrån satt vi ute och mös med vattenpipan, sen dog vi i sängen och vaknade vid 10 nästa dag. Duschade och drog till Liseberg igen. Efter vi varit där ett bra tag, drog vi hem till husvagnen igen och grillade och gjorde i ordning oss. Tog spårvagnen till avenyn, strosade runt där. Träffade trevliga män (haha, män?) När vi avslutade våran promenad med att gå till BioPalatset och se SATC, helt underbar film! Slår alla filmer jag sett, eftersom Sunes Sommar och SATC inte är i samma genre så ligger dem på delad första plats. GRYMT! Förövrigt var det nog den bästa premiären av en film jag varit på. Det delades ut priser och det var regn av grejer. Kan ni fatta? 400 tjejer (såg en kille), det var jubel så fort det hände något bra och alla grät när det hände något negativt. Ja, ni förstår nog inte..
I alla fall, så var Göteborg jättefint by night och sen tog vi spårvagnen tillbaka till campingen och satte oss ute igen med vattenpipan, den här gången med sällskap av 4 stycken norrmän (grr).
Idag vaknade vi tidigt för att åka hem. Sov den största delen av resan.

Känns inte helt fel med lön på onsdag.
Fick en Canon EOS 400D av mamma i torsdags, är hon inte helt underbar? oh yes she is.
Nu ska jag njuta av resten av helgen innan en ny jobbarvecka startar. På fredag är jag ledig, dagen med stort D, hahaha. Nej gud, då gäller det.
Puss på allt utom dig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0