sluta leta efter toppen för du står på den.

Igår var det då avskedsmiddag för Madde som stod på schemat. Jag som vanligt försenad kommer nästan halvspringandes dit, sorry guys. Men i alla fall så gick vi runt lite och det var först bestämt att vi skulle ta med oss mat och sätta oss ute någonstans. Jag övertalade mina små vänner så vi gick till Bredbar och åt i stället. Ni vet dom där mysiga soffor med tak? Haha, ja där vid skrapan. I alla fall så var det tokmysigt, det blev fika på samma ställe efteråt. Sedan gick vi vidare upp på stan och provade kläder tills dom stängde. Jag och Madde gick på bio sedan, Jiddra inte med Zohan, haha, helt sjuk film. Men den var även sjukt rolig, haha.
Efter bio och lite prat följde jag med Madde till sin buss och mamma kom och hämtade mig. Jag åkte hem till Simon där även Gurra och David var. Blev film och lite sånt. Sen runt 4 fick jag skjuts på moppe hem, hahaha.
Idag ska jag hjälpa till och städa lite innan alla drar och det blir nästan tomt i huset. Zigge flyttar in till grannarna så det blir skönt. Nu kom papps hem så nu ska jag gå och snacka lite skit, kolla på feta människor som gör bort sig på youtube, ja ni vet hur min pappa är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0