and now I do and it's not much, but it's enough.

Tänkte skriva en snabb blogg innan jag ska krypa ner i sängen. Är helt slut verkligen, har gått på stan i sthlm hela dagen, då menar jag hela. Med tanke på att vi åkte ifrån västerås 0900 och kom hem ca 1930. Var i princip plaskvåt om fötterna när jag kom hem. Inte bra att gå runt i ett par strumpliknande skor när det spöregnar och det är vattenpölar överallt som inte går att undvika. Nästa gång ska jag ha ett par gummistövlar som nöd i väskan (förmodligen inte). Jag och mamma hade turen att åka till sthlm samma dag som Hanna, Tove och Camilla så blev det att vi gick med dom hela dagen. Åt jättegott, fikade, shoppade och ja allt det där ni vet. Till en början hittade ingen av oss någonting, till slut hittade jag 2 par jeans, puder och en väska. Helt okej, även om jag hade tänkt att jag skulle ha handlat lite mer så dög det faktiskt.

Natti natti "homies"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0