only heaven loves you now.

Jag skriver mina inlägg vid nästan samma tidpunkt varje dag. Tror jag i alla fall :o
Vet ni vad jag har gjort nu i nästan hmm.. 3 timmar? Jo jag har städat,rensat och möblerat om i mitt rum. Herregud, vad det kan ta på krafterna alltså. Möbleringen gick åt farao men det känns skönt att jag har rensat på kassar, tidningar, smink osv. Ska köpa nya gardiner, överkast och påslakan och sånt också. Så det känns lite nyare liksom. Har köpt choklad och kanelbulle-doft-ljus så det luktar smaskens i mitt rum nu, ska ha dom tända jämt, hihi.

Inatt somnade jag inte förrns klockan 7, ingen aning om varför men jag var helt enkelt inte trött. Så jag sov till 2 någon gång och då gick jag upp och fixade mig och gick och mötte upp Sandra på samhället. Vi gick och käkade lite gott och sedan begav vi oss till um. Fytusan vad folk det var idag. Var till och med lång kö ner i trappen när vi kom dit för dom inte hade öppnat än, plus att barnmorskan satt fast i en bilkö på E18.
Efter vi hade varit där åkte jag till hälla igen och sedan till mormor.

I morgon har jag ingen aning om vad som händer om inte jag och mamma ska till ikea och köpa gardiner och sådant. Hälla för tredje dagen i rad låter coolt. Ska lura mamma fler dagar (6). Ikea skulle jag kunna gå i flera timmar och bara gå runt och mysa.

Aja, jag taggar.
C'ya.


Kolla ögonen ... Små ögon=Full Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0