ring doktorn och skicka någon.

Klockan är 20 i 10 och jag ska snart gå och lägga mig. Jag är trött och fortfarande bakis. Jag tänkte läsa ut min bok, annars brukar jag läsa ut böcker på typ 3 dagar. Den här boken har jag hållt på med i 3 veckor och det är riktigt mycket. Det märks att den inte är så himla bra, jo den är skitbra men det är tredje och sista boken i en serie och de andra två var så himla mycket bättre så ja, ni förstår.
Jag hittade nyss bulan i mitt huvud, har inte ens tänkt på att jag kunde ha fått en bula men nu kände jag och den är ju inte så liten heller, konstigt att jag inte har märkt. Shit undra hur det ser ut, jag har ju inte ögon i nacken liksom.
Jag är pirrig inför i morgon, det kommer kännas så skönt att få boka och känna känslan av att få komma iväg en vecka till sol, värme och party. GOD it feels so good!
Jag försöker att komma in på Elin Klings blogg men det är tydligen överbelastat, tycker ändå att dem ska ha en riktig server så att det inte ska hända sånt här. Okej, mycket och bry sig om tänker ni, men det är min rutin att läsa alla de här bloggarna och sen gå ifrån datorn, jag bryr mig helt enkelt.

Min mamma vill åka till London. Jag vill också åka till London men jag vill hellre åka till New York, så det är väl ekonomiskt sätt bättre att vänta och åka till New York i stället, eller hur? Aja ..

Jag sitter fortfarande i gårdagens smink och min sov-t-shirt och utan byxor (endast trosor), sexigt va?

På tisdag börjar skolan, rätt skönt må jag säga.

Tänkte slänga mig i sängen nu. Ska upp tidigt i morgon och vakna med ett leende, ni kommer väl ihåg mitt nya positiva liv? Jo, jag tänkte väl det. Jag och Sandra ska käka god sallad i morgon har jag bestämt, vi kommer ju leva onyttigt i en hel vecka sen så liksom.. Aja får höra med na i morgon, om inte nu. Ska kolla om hon lever.
See ya fellows.


Ännu en osminkad bild på moí.

Kommentarer
Postat av: slim

så jävla snygg

jag ringer er mates imorrn när jag har slutat och kollar om ni är kvar på stan!

jag går ju liksom på skola i västerås hö hö

2008-08-24 @ 22:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0