Planering.

Dagen var helt okej. Jag försov mig som jag nästan väntade mig och vaknade 45 minuter innan jag skulle åka. Jag hann med att duscha och klä på mig hyffsade kläder i alla fall. Kom till tåget några minuter innan den gick och jag har nog aldrig sett så mycket folk på tåget som det var idag. Herregud... Det kommer alltså vara såhär varje dag i 2 år framöver om inte mer om 1 år. I alla fall så kom vi till skolan och fick schema och vissa fick tillbaks datorerna osv sen slutade vi. Jag och Sandra stack iväg och växlade pengar och var till ticket sen åt vi och åkte hem.

Idag:
- En powernap och samla energi
- Planera vad jag ska ha för outfit när vi åker
- Packa
- Handla de som jag behöver tills vi åker (bodylotion, schampo osv)
- Fortsätta packa

Ungefär så kommer det se ut.
Emellanåt kommer jag förmodligen blogga och snoka runt lite. Annars vet ni var ni kan nå mig - mobilen.

Jag känner att det är något lurt på gång, min magkänsla har ju haft rätt förut så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0