pathetic.

Ett sista inlägg innan jag go to bed. Det är fasen helt sjukt hur jag har fastnat här vid datorn :o Jag har inte ens tänkt på vad jag ska ha med mig har inte ens tittat vad som behövs tvättas och inte ens duschat inför skolan i morgon! Jag måste alltså kliva upp ännu tidigare i morgon och duscha och sedan stressa (stressa är mitt liv) till tåget och gå i skolan och sedan gå till ticket och direkt åka hem och tvätta (om jag behöver) och till sist packa.
Whats in your heaaad?
Åh...
Skönt att vi sticker nu!

btw, jag tycker att mitt huvud kan sluta spöka nu. vill inte besöka någon läkare på grund av en vurpa i ett badrum, hur pinsamt är inte det liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0