fuck me like you hate me.

Sitter hemma hos mitt älskade S nu. Vi har nyss ätit en fet kebabpizza som min pappa snällt kom hit med. Vi har även börjat dricka lite smått. Snart kommer Alice, Elin, Linnéa och Linn hit. Då det blir en full tjejkväll haha, you name it.
Vi hade först tänkt att åka till Västerås men eftersom alla ungdomar är rätt torra den här helgen blev dom festerna som vi hade tänkt att gå på inställda eller framflyttade. I stället tänkte vi åka till Martin och sällskapa med honom men vi hade varken skjuts eller någon lust att sitta 3 stycken och dricka och titta på varandra, haha.

Så ha så kul felloooooows! Lägger ut en bild på mig och Sandra också, rätt barnförbjuden om jag får säga det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0