fake it, if you don't belong.

Okej, nu sitter jag här med bedövning i halva munnen, kinden och örat. Hur fasen kunde jag bli bedövad i örat? Aja, har i alla fall lagat en tand och jag är hungrig som ett djur nu. När jag skulle skölja munnen hos tandläkaren rann allt vatten ur munnen för jag inte kunde kontrollera det, hahaha. Känner inte ens piercingen i tungan. Undra när det här släpper då, så man kan få i sig lite mat :(

Igår var jag i stan med mamma. Köpte ny laddare, nya hörlurar, en FM-sändare till mobilen och iPoden, nya mjukisar och 3 böcker. Sen kollade jag på film, National Treasure 2. Den var faktiskt rätt bra.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: sandra

puuuufffffffen :(

2008-08-08 @ 12:15:42
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0