Onsdag.

Vart ska jag börja?
Jobbar kväll hela veckan, tröttsamt men ändå rätt skönt med sovmorgon. I morgon blir det dock uppstigning halv 7, enda tvättiden som fanns där jag kunde var 7 i morgon bitti och jag MÅSTE ju tvätta då jag sticker till Thai på söndag. Men det är nog bra och komma upp i tid, hatar att inte ställa klockan så vaknar man typ 11, känns som hela dagen har gått.
Jag saknar Malin, nu har vi inte setts sen 6e december 2011. Men på måndag får jag träffa henne, vilken lycka. Hon kommer antagligen vara rätt så brun, den kvinnan har ju inte albino-gener precis.
Börjar bli sjuk också, är det inte typiskt? Är sjuk varenda jävla gång jag är utomlands, blir jag inte det strax innan jag åker så blir jag det där av ACn. Alla säger att jag ska köpa Kan Jang, men finns det något vidrigare? Dricker hellre en flaska Fernet branca än en shot av det där skiten.
Nej nu ska jag trycka i mig 17 apelsiner, C-vitamin-chock!
Vart ska jag börja?
Jobbar kväll hela veckan, tröttsamt men ändå rätt skönt med sovmorgon. I morgon blir det dock uppstigning halv 7, enda tvättiden som fanns där jag kunde var 7 i morgon bitti och jag MÅSTE ju tvätta då jag sticker till Thai på söndag. Men det är nog bra och komma upp i tid, hatar att inte ställa klockan så vaknar man typ 11, känns som hela dagen har gått.

Jag saknar Malin, nu har vi inte setts sen 6e december 2011. Men på måndag får jag träffa henne, vilken lycka. Hon kommer antagligen vara rätt så brun, den kvinnan har ju inte albino-gener precis.

Börjar bli sjuk också, är det inte typiskt? Är sjuk varenda jävla gång jag är utomlands, blir jag inte det strax innan jag åker så blir jag det där av ACn. Alla säger att jag ska köpa Kan Jang, men finns det något vidrigare? Dricker hellre en flaska Fernet branca än en shot av det där skiten.
Nej nu ska jag trycka i mig 17 apelsiner, C-vitamin-chock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0