Nelly.......

Den 8e Januari beställde jag massa grejer på Nelly, ja det blev en del grejer då det skulle kosta runt 1500 kr. Alla grejer skulle jag ha med till Thailand då det var klänningar, shorts, solglasögon och såna grejer.
Idag är det den 13e Januari och jag har fortfarande inte fått mitt paket, det tar ju annars max 2 dagar att få grejerna.
Blev jag nå arg när jag insåg att jag inte skulle hinna få det innan thai? EEH JA.
Hororna på nelly har inget jävla telefonnummer så man kan ringa dom och få lite klarhet. Endast någon jävla chattgrej. Jag skickade i alla fall iväg årets novell där jag beskrev allt, till och med hur arg och ledsen jag var. Avslutade till och med meddelandet med ett: DET DÄR PAKETET KAN NI KÖRA UPP NÅNSTANS.
Vet ni vad jag fick till svar? EN STOR URSÄKT. Och på plåster på såren fick jag 250 kr att handla för hos Nelly. Det kommer man väl inte så långt på men jag blev rätt nöjd ändå!
Det skadar inte att visa lite ilska ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0