nu blundar de som jagar tröst och de som redan släckt sin törst.

Jag har haft en av de mysigaste kvällarna på länge, det kan jag säga utan att tveka. Eller vänta, jag ändrar det till: mysigaste dagen.
Jag ska berätta för er (nu lät det som jag hade 100 000 besökare), under tiden knaprar jag i mig vitlökar och pomamore direkt ur en burk (vem gör det egentligen?).

För det första har jag varit ledig idag, eftersom det inte händer så ofta så tar jag till vara på dagen till 100 % och gör allt jag inte kan annars. Varje minut måste jag vara sysselsatt.

- Startade dagen med att äta frukost och läsa några kapitel ur Elsas Hemlighet.
- Såg att Sandra & Nathalie var på väg till ikea så jag hookade med dom över en köttbulle-lunch.
- Åkte sen till Hallsta för att lämna en bilnyckel till mamma
- For vidare till Åsby för att leta julpynt och annat fint. Hittade massor med fina saker!
- Kastade mig in i bilen för att hämta Malin och sen handla ingredienser till LUSSEBULLAR (waaah)
- Bakade jättegoooooda bullar, lyssnade på julmusik och drack julmurre
- Cassandra kom förbi och smakade på bullarna, vi konstaterade att bullarna var de största vi sett och även de godaste (ska slänga upp bild sen). Inte visste väl vi att bullarna skulle bli större än de dubbla från början, haha..
- Vi tittade sen på film- Ensam hemma, när det är jul.

Underbar dag! Nu har jag så mycket energi att jobbdagarna framför kommer vara a piece of cake. Har dock inte en ledig dag förrens onsdag nästa vecka, men vafan!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0