Det här med matlagning...

Ni får skratta åt mig nu, tycka att jag låter som Björn Ranelid, eller någon annan mupp men vafan...

När ni lagar mat, tänk för guds skull på kvalité. Betalar ni några kronor mer för produkterna så kan jag lova er att maten blir tuuuusen gånger godare. Euroshopper/ICA Basic är något jag är allergisk mot. OKEJ, vissa saker kan man faktiskt köpa med det märket, fast det enda jag kan komma på är mozzarella. Men deras pasta smakar sand....

En annan sak, ska ni göra Aioli, använd riktig majonäs 82 % annars kan ni skippa. En Aioli med riktig majonäs mmmm, vilken fest för smaklökarna.

Igår sa Malin att jag skulle bli kock, bara för jag gjorde min köttfärssås. De som har smakat den vet att den är oslagbar, yummi!

För ett halvår sedan kunde jag inte ens koka potatis och det är faktiskt inte så mycket mer än så jag kan heller, så kock är faktiskt helt uteslutet då det gäller min framtid.

Haha.... Bra inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0