söööndag.

Hey fellows!
Gårdagen startade med ett par timmars jobb innan jag tog mig till Eskilstuna för fest med skönaste människorna. Vi hamnade på Harrys och avslutade med efterfest hos Sandra och Robin.
Jag ligger och funderar hur en människa kan få i sig så mycket alkohol som jag fick i mig igår. Herregud.. Jag var inte kaxig när jag vaknade i morse kan jag säga. Haha, var längesen jag var så bakis som jag var idag.
Trodde att hemmagjorda räkmackor skulle bota min bakfylla, det gjorde den inte.
Jag behövde kärlek så Malin kom hit och skeda med mig tills jag somnade in lite fint.
Bjuder på den här fina bilden, inte mina finaste moments om man säger så:
Jag är ledig i morgon, ni anar inte hur nöjd jag är. Behöver egentligen en vecka för att återhämta mig efter gårdagen.
Nej nu kastar jag in handduken. Ska bädda ner mig och titta på serier och sen sova.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0