fredaggg.

Saker jag stör mig på idag:
-Folk som kör 5 km/h MINDRE än vad man måste (BLIR GALEN).
-Folk som INTE kan köra bil.
-Kan skriva massor med saker kunderna gör när jag jobbar.
-Hungrig men orkar fan inte laga någon mat.
-Min idiot-granne, nej han har inte skrikit på mig igen eller något igen. Han bara ÄR. (AAH)
För 2 dagar sen fick jag min första parkeringsböter, hade glömt lägga upp parkeringstillståndet man är tvungen och ha här hos mig. Vakterna är här typ 1 gång i månaden och jag lyckades pricka in rätt dag, irriterande?
I förrgår var det en gubbe som fråga om han fick stöta på mig.
Idag var det en gubbe som fråga om jag ville följa med och spela minigolf med honom i morgon.
EUW! Med tanke på att dom var närmare 65 år båda två.
Haha... förstår ingenting.
Aja.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0