tisdag.

Jag lämnade alla mina kläder som det var och åkte till lägenheten för att hjälpa till. Var inte så mycket som jag kunde hjälpa till med, målade en vägg bara.
Min bror har blivit sjuk och det är han och pappa som gör mest i lägenheten. Eftersom det är mest kakel och sånt som ska göras. Så nu står det lite stilla i arbetet. Pappa åker till Barcelona på torsdag och kommer hem på måndag och min bror åker på kryssning på torsdag och kommer hem dagen efter.
Tanken var att jag skulle flytta in i helgen. Men efter som allt blir framskjutet så kommer jag nog flytta in nästa vecka i stället. Tråkigt, man blir ju så himla ivrig.
& allt som har gjorts hittills är jag riktigt nöjd med. Kommer nog bli svinbra när allt är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0