onsdag snart torsdag, ho ho.

Onsdagen är redan över, alltså torsdag i morgon. Den här veckan har gått sjuukt fort, riktigt kul.
Idag blev det en ovanligt lång sovmorgon för min del, enda till klockan 11. Tanken var egentligen att åka till Bulten och jobba där på förmiddagen, det var mest frivilligt, så jag strunta helt enkelt i det. Har jag jobbat så mycket på sistone att jag varit nära att somna ståendes ibland, så jäkla trött. Så det var jag värd tyckte jag. Fast jag jobbade på Ica hela eftermiddagen och en bit på kvällen.
I morgon blir det jobb hela dagen, kanske slutar vid 3 någon gång. Då blir det renovering i lägenheten hela kvällen. Det går framåt! Kommer väl vara där från morgon till kväll hela helgen.
Nu ska jag sova.. Ska läsa en tidning bara som jag köpte idag.
Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0