jag följer med dig hem i kväll för jag vill inte vara själv.

Sitter i mitt kök och väntar på att två sega brudar ska komma och hämta mig. Jag har stressat sönder= bad hair, bad make up, bad outfit. Men jag njuter, är lycklig att jag får dricka vin ikväll (inte så lycklig, okej?).
Har en känsla av att den gamla tackan till granne jag har inte tycker om mig. Varje gång jag röker på ballen så kastar hon igen dörren, okej nu är det så att det är ett litet förbud mot rökning i mitt område men ändå. Och så mycket röker jag inte heller (kanske tar 2 på ballen varje dag). Gubben på andra sidan sitter ju för fan med en pinne i käften 24/7. AJA. Värt ämne!
Nu är tjejerna på G i alla fall. Här om en kvart typ.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0