nu är du bara en dröm.

Har varit sängliggandes hela dagen, nej där ljög jag. Jag har legat i soffan hela dagen. För att jag är sjuk, det är synd om mig. Behöver någon som tar hand om mig, min mamma är min slav.
Mår som ett arsel, kan inte andas genom näsan, hostar, ont i halsen och har pain i hela kroppen. Pratade med läkaren på telefon idag som skrev ut mirakelmedicin mot min hosta, sånt där starkt med morfin i. Ska träffa henne på fredag, hon hade inte tid tills dess. Jobbbbigt.....
Måste vara på bena igen på lördag, viktigt! Så får hålla alla tummar och tår på inga dåliga besked när jag är hos läkaren.

Har lyckats tacka ja till jobb på fredag vilket inte är så jävla bra, måste ringa i morgon och säga att jag inte klarar av det.

Sova mig frisk kanske.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0