fuck allt och alla.

Aaa fyfan, inge bra humör jag är på idag. Mina föräldrar går mig på nerverna. Så har kurerat mig här uppe hos mig. Nyss tittat på nya avsnittet av Cougar Town, nu lyssnar jag på reggae och chillar. Har besämt mig för och sova inom en timme. Kan behövas, börjar halv 8 i morgon.

Klev upp i morse med 3 timmars sömn i bagaget och begav mig på lägenhetsvisning. Den var söt, renovering behövdes men dålig planlösning. Får leta vidare.

Har tappat ut alla mina chips ur Pringles-röret. Lust att sparka hårt på något. pms-varning idag :))))

Nej, HÖRS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha stackars lilla Zara, utan chipS är kvällen förstörd :(

2011-01-09 @ 22:26:37
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0