and my good old buddy whiskey keeps me warmer than the sunshine.

Har nyss varit ute och gått, har inte promenerat eller tränat över huvudtaget på mer än ett år. Ändå har jag betalat gymkortet under hela tiden, vet inte hur mycket det är och vill nog inte veta det heller, höhö.
Nej men ska komma igång nu, undrar hur många gånger man har sagt det? Nej men jag får ångest så jag tänker på det, så nu MÅSTE jag ta tag i det.

Tänkte hoppa in i duschen och sen ta något och äta kanske.

Imorgon blir det förhoppningsvis Stockholm för lite shopping med min best friend. MYS. Även om inte min ekonomi tycker det är så kul, men vafan. Får hålla alla tummar och tår på att jag får en bra lön den här månaden! Har ingen koll alls.

Nej dusch var det. HARE GÖTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0