she said: I've finally had enough.

Jag har nu bestämt mig vad jag ska ha för golv i hela lägenheten, har även bestämt tapeter till hallen, vilken färg jag ska ha på väggarna i vardagsrummet. Det jag har kvar är tapeter till köket, kakel till köket och klinker till hallen. Puuh, mycket och tänka på!!
Är bra sliten. Vaknade i morse av att Cicci drog hem, sen somnade jag om och vaknade igen vid 1taget. Myst med hela familjen idag, på kvällen skjutsade jag och pappa in mamma till sjukhuset. Operation i morgon bitti.
Jag borde verkligen sova. Börjar 8 i morgon, buhu. Vill sova hela dagen.
Nej, kastar in handduken.
PUSS
hahah, photo booth är bra kul.
Noel har varit målad som katt därför han har massa streck på kinderna, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0