and I wonder if I ever cross your mined.

Hela dagen har jag klagat på hur jag mår och det tycker jag får också. Ont exakt ÖVERALLT.
Har två FETA blåmärken på insidan av låren, efter galgarna igår. Ni vet leken när man ska ha en galge mellan benen och sen springa en bit. Det gjorde inte ont då men nu gör det fan ont ska ni veta.
Marika fyller år i morgon så vi firade henne idag. Bara för att jag mådde så kasst och ville vila så terroriserade Noel mig hela tiden. Han körde verkligen slut på mig, haha.
Gårdagen var riktigt kul. Tackar Malin, Hanna och Rasmus för kvällen!
Nu sitter jag och dricker Thailands-te och har precis tittat på Wallander.
Ska sova nu alldeles strax tänkte jag, upp tidigt i morgon för jobb.
Jag och mina fina!
Festfixarna!
En söt terrorist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0