there's no more wicked games to play.

Idag fick jag nyckel till lägenheten, WOHO. Vi drog dit direkt efter mötet med banken, mäklaren och säljaren. Helt sjukt vad fult det är nu, men det kommer bli SKITBRA sen. Är helt hundra på det. Enda som kommer bli halvbra är badrummet, men det får vi ta sen om det är värt. Man vet ju aldrig hur länge jag kommer bo kvar där, ett år? två år? 6 månader? Inte en aning.
Vi åkte sen och köpte spackel, färg och lite annat. Tanken var att börja riva och renovera idag, men vi kör på i morgon i stället.
Vi var tvungna att hämta soffan idag också, så det tog ju lite tid. Vi skulle egentligen hämtad den i torsdags, tror ni att vi glömmer bort det och kommer på det igår? HAHA.
I morgon börjar jag 6, bara att kriga upp. No life nu för tiden, jobbar och sover typ. Kommer det bli ett bra tag framöver.
Nu ska jag titta på Stylisterna, läsa nya Sofis mode och sen sova.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0