such a tired game.

I samband med lånet på lägenheten och allt sånt så bestämde jag mig för att byta från Swedbank till Handelsbanken. Eller egentligen var det mest just handelsbanken som övertalade mig. Ångrar mig lite nu. Guuuud vad jobbigt det är att lära sig något nytt, tog mig en halvtimme att förstå bankdosan. Varför finns det en sladd om man inte ens behöver den? Och pinkoden då, 34 siffror lång. Herregud!
I morgon ska jag gå och hämta Noel från dagis, jag är nervös, haha! Tänk om han vägrar följa med mig hem tillexempel? Skämmigt inför fröknarna. Äsch, det där går nog bra.
Jobbar till 12 sen vid halv 1 hämtar jag lill-kisen.
I morgon kväll ska vi hälsa på världens bästa mamma <3
Nu: SOVA. Ska försöka komma till work tidigt i morgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0