is it the look in your eyes, or is it this dancing juice?

Inom 5 minuter ska jag ligga i sängen, det är ett måste. Jag trodde man gick och la sig i tid när man var nykter och tog det lugnt. Tydligen inte.
Cicci åkte för en liten stund sen, vi tittade på årets kanske sämsta svenska film; Puss. Se den inte. Haha, vi eller jag i alla fall satt bara och vänta på att filmen skulle starta. Riktigt seg var den och det hände liksom ingenting kan man säga.
I morgon väntar jobb några timmar, ska försöka komma dit tidigt så jag får ihop några timmar. På söndag är det tänkt att jobba också. Mucho bien.
Har fått värsta mycket inspiration till lägenheten, är mest peppad. Om det blir som jag har tänkt kommer det bli awesome!
Tvätta bort sminket och borsta gaddarna.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0