never too soon.

Fick äntligen min iPhone 4 idag, herregud vad jag har längtat. Men jag kan inte använda den än, det är tydligen något med simkortet som måste fixas. Fattade inte riktigt men lär ju vara igång i morgon tycker jag.

Sitter och taggar till John Dahlbäck, riktigt skön snubbe det där. Som det ser ut nu blir det hans spelning på lördag.

Idag fyller min pappa år, så vi har firat med lite vin ikväll. Kommer väl hit lite gäster på fredag antar jag.

Nej, nu ska jag slå på en film och försöka somna kanske..


vad lider jag av?

Kommentarer
Postat av: sandra

Det skulle jag med vilja veta :( HEHE!

HÄLSA GRATTIS TILL FARSAN BALOOO :D

2010-09-23 @ 00:46:09
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0