Ett sånt där klaga-inlägg.

Jag halvligger i sängen, här har jag legat sen 6 och innan det sov jag en timme i soffan. Vilket liv på en fredag tänker ni...
Men jag har mina anledningar. För det första så har jag jobbat konstant riktigt jävla länge, tills jag beslutade mig för en tripp till Visby för att andas. Tror ni jag gjorde det? Även om jag inte gjorde något jobbigt så var det sjukt påfrestande psykiskt, av många anledningar som är för privata att ta upp här. Så utvilad är jag inte! Dagen efter jag kom hem, alltså igår började jag 6 och jobbade full dag till 4 och samma idag.
När jag gick hem idag var jag riktigt snabb och hinna tänka: Fan va skönt med helg. Tills jag insåg att jag skulle jobba i morgon också, klockan 7.00

Jag har nog aldrig varit så här sliten, och då räknar jag inte med alla mina bakisdagar för sånt är självförvållat. Jag har ont nästan exakt överallt..

Man kan säga att jag har haft fullt upp enda sen jag kom hem från Alanya, för vill ni veta något som jag skäms nått så fruktansvärt över? Jag har inte ens tvättat sen jag kom hem därifrån, jag har köpt nya underkläder många gånger under tiden. Jag.har.inte.tid. Helt sjukt! Köpt nya kläder väldigt ofta också, så jag har inte varit i behov av kläderna som ligger i tvätthögen och som ständigt växer.
Bara för det ska jag gå ner i källaren och slänga in en tvätt!

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0