this too shall pass.

Fyfan vad det verkligen inte gick att logga in på bloggen igår. Till slut kom jag in och kunde skriva ett inlägg typ mitt i natten.

Vet ni när jag somnade inatt/imorse? Klockan 6 (!!!!) Sinnes! Det gick inte att somna, mamma och pappas klocka ringer vid 5. Inge ångest när jag hörde den? Måste ta tag i det här. Efter Thailand.

Mamma har övertalat mig att ta med mina löparskor till Thai, kommer dö. Trodde vi skulle ha semester liksom..

Jag sitter med en turban på huvudet, kom precis ur duschen. Ska snabbt föna håret och fixa mig och sen sticka till stan och kolla om jag hittar något att ha på mig. En snygg tjej turns 18 idag och det firar vi i morgon.

Senare idag blir det kalas för en annan sötnos, Noel blir 1 år idag och det måste ju också firas.


favoritkillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0