kom, du kan väl ruttna på en stol i mitt kök.

Lång dag, vilket har resulterat i att jag ligger i soffan och är dödstrött och fryser. Skulle vara skönt och bara stänga igen ögonlocken och sova här. Men det går ju inte för sig.

Efter kursen idag som slutade strax innan 4 så skyndade jag mig och hämtade bilen och stack till stan för att möta upp Sandra. Vi satt länge och snackade och åt på Gränden. När vi inte träffas lika ofta som vi gjorde när vi gick i skolan så har vi en del att prata om.
Jag hittade ett par nya svarta jeans, riktigt behövligt. Ett par kilklacks skor från Scorett och två nya ögonskuggor från mus fick också följa med mig hem. Jag är nöjd.

Eftersom jag fortfarande inte har köpt någon bil så måste jag och mamma samsas om bilen (pappa behöver den tydligen aldrig). Och eftersom jag och mamma just nu jobbar på samma jobb så skulle det ju vara otroligt bra om vi kunde åka samtidigt till jobbet. Bara det att min mamma vill vara på jobbet 06.00 och inte en minut senare, TROTS att hon har sån där flextid och kan börja 9 om hon vill. Och jag börjar 8 varje gång jag jobbar där så nu när det är så galet kallt ute så måste jag gå upp och skjutsa min mor till jobbet. Jag gjorde det i morse och jag höll på att avlida, ska göra det i morgon och resten av veckan också. Fantastiskt roligt!

Nu ska jag sova!
PUSS



inte många ettåringar som har ett bollhav hemma. Iggle Piggle nere i hörnet där, fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0