söndag.

Sitter i min soffa och har precis tittat på A cinderella story.

Gick precis in och tittade vad jag fick på psykologi-provet, godkänt. Sweet!

Helgen har varit riktigt nice. Igår blev det buffé på Västerås golfklubb med alkohol till det, fick i mig en del där. Märktes ganska fint när jag och Malin skulle köra puttingtävling och jag skjuter den där jävla bollen ner till parkeringen, svårt att avgöra avståndet så att säga.
Efter vi varit där tog vi taxi ner till stan för att gå till tabban och avsluta kvällen på bmb. Helt okej kväll.

Nu ska jag strax in i duschen och sen sova.
Lång dag i morgon, suck..... 8-16 :( Kill me...

Bilder från golfklubben:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0