I cannot text you with a drink in my hand.

Jag pluggar psykologi och Marika bakar massor med kakor mitt framför ögonen på mig. Varje gång hon går iväg för att titta till Noel springer jag fram och snor lite deg. Hihi. Hon säger: Det här kommer ju aldrig bli 100 kakor som det står i receptet. Undra varför, mohaha. Nej men så mycket har jag faktiskt inte ätit, typ sammanlagt två kakor kanske.

Orkar inte skooooooolan. Seriöst skulle kunna betala någon som gjorde uppgifterna åt mig, någon villig?

Kan det inte bli helg snart?

Tre veckor kvar till studenten, inte långt alls! 4e Juni låses betygen, efter det äre kört, done, finito. Därför kommer jag fira så jävla hårt den 4e Juni att allt äntligen är över. Om ni ville veta. Har längtat efter den dagen sen jag började skolan i ettan, på lågstadiet. Lång väntan alltså.

Nu blir det mer plugg, woop woop. Ett glas vin så går det nog lite enklare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0