listen hot stuff, I'm in love with this song so just hush.

Sitter i min soffa och försöker få upp motivationen för att plugga, går inte alls bra! Prov i psykologi på fredag, kommer gå förjävla bra känner jag! Första provet på ett år (?), dessutom har jag läsförståelse i spanskan på onsdag, tjoho!!

Jag vill kunna bocka av uppgifter från min lista med rester i skolan, det kan jag inte. Det suger. Inte många skoldagar kvar till studenten, ångest! Typ. Hade jag gått i tvåan hade jag inte haft panik, då hade jag bara kunnat gjort uppgifterna som är kvar i trean.

Igår tog jag bilen och hämtade upp Cicci och for till stan, först bill&bob, sen tabban och till sist pluto. Jag var nykter, för ingen jävel kunde skjutsa...... Men jag hade kul ändå. "Är det här mina trosor? Och så var det inte det ;PPPPpppPP" Hahaha!

Nu: En dubbeltreo & ett försök till plugg!


Update - 19.12:
Jag kan fan om jag vill, har fått klart två uppgifter! Dock kan jag bara bocka av en från listan då den andra var en uppgift jag kom på jag hade som inte stod med, suck! Plus att det kan ha varit de lättaste uppgifterna, men ändå! Keep up the good work liksom!
Mamma är på väg hem med Marabouchoklad med yoghurt och hallon, ny kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0