high on life.

Jag fattar inte hur det kan bli så stökigt så jävla fort på min våning, stört! Jag har börjat städa lite nu, ska ta tag i skiten strax tänkte bara slänga iväg ett inlägg och sätta på musik.

Mamma ringde och väckte mig vid 9-taget, Hertz chef hade ringt henne och sa att han ville gottgöra mig på något sätt då jag inte blev behandlad så bra när dom var här och skulle hämta mammas hyrbil för ett tag sen. Så han sa att jag fick välja vilken bil jag ville och hyra den gratis en hel helg. Tjohoo, bara välja och vraka!

Marika och jag har farit omkring lite överallt idag, Noel var såklart också med.

Just det, har ni tittat på Debatt där Blondinbella är med? Ni måste fan göra det. Har lust att åka hem till Åsa Linderborg och strypa människan. Blondinbella är fan min idol.

Nej städa var det! Sen plugga, sug.
Later..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0