fredag, uh uh.

Jag antar att Malin snart kommer dra iväg ett sms och undra vart jag håller hus, hon säger alltid att jag är seg. Fattar inte varför liksom.
När jag kom hem från skolan ramla jag ner i soffan och slockna en stund, mycket skönt. Marika ringde och väckte mig, hon har varit i Uppsala sen tidigt i morse. Tänkte åka dit och titta på henne innan jag åker till Malin. Spännande!

Mamma tvingade mig att gå ut med Zigge, har inte så mycket val. Det är helt sinnes vilket jävla väder det är ute, man blåser fan bort. När jag gick från bilen till skolan flasha jag nästan hela överkroppen då hela min tröja blåstes upp och samtidigt såg jag ingenting då det blev kaos med håret, haha. Stört ju.

Ska sätta mig framför spegeln och kleta på lite mascara sen ta mig härifrån.
Försöker mig på en nykter helg! I morgon blir det jobb nästan hela dagen också, så det känns ju soft och vara pigg.

Later dudes!


min kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0