yeah, people make mistakes, but I just think your ass is fake.

Jag sitter och taggar med sjukt bra musik. Ikväll kör vi på all in tycker jag.

Jag har ångest att jag inte tränat på 2 veckor.. Men jag och Malin har en deal nu, tvärförändring i kosten. Vi får se om vi pallar det, det visar sig. Haha. På måndag börjar vi.

Jag har tackat nej till jobb ikväll, så nu ska fan den här kvällen bli värd att förlora pengar för. Haha!
Jag har gjort naglar så nu känner man sig handikappad igen, nej då. Men det är grymt jobbigt att smsa..

Har uppdaterat musiken på iPoden så nu ska jag ut och gå en sväng. Sen ska jag städa min våning, herregud vad jobbigt.

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0